هلیاهلیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

هلیا وروجک ناز منو باباش

✍️ تایید و ثبت مطلب

1396/6/8 18:14
نویسنده : مامان سونیا
134 بازدید
اشتراک گذاری






تو را نگاه میکنم  که خفته ای کنار من

پس از تمام اضطراب , عذاب و انتظار من

تو را نگاه میکنم  که دیدنی ترین توایی

و از تو حرف میزنم  که گفتنی ترین توایی

من از تو حرف میزنم  شب عاشقانه میشود

تو را ادامه میدهم  همین ترانه میشود

کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود

راه به تو رسیدنم همین پل نگاه بود

مرا ببر به خواب خود که خسته ام از همه کس

که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود وبس

من از تو حرف میزنم  شب عاشقانه میشود

تو را ادامه میدهم  همین ترانه میشود

تو را نگاه میکنم  که خفته ای کنار من
پس از تمام اضطراب،عذاب و انتظار من
خدایا شکرت.. 🏻
هر چی فکر میکنم بخوام چی بنویسم همه چی یادم.میره از بس که تو ماهی از بس که عاشقتم نفس من هلیای نااااااااازم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)