هلیاهلیا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه سن داره

هلیا وروجک ناز منو باباش

بیمارستان خر است😖

1396/10/24 2:00
نویسنده : مامان سونیا
346 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نازكم.
الان که دارم برات مینویسم شب از نیمه گذشته، ساعت 1:33 دقیقه بامداد..
منو تو خونه مادری هستیم، بابا رفته نورآباد، تو راه برگشته، خوابم نمیبره، اومدم بغل مادری بخوابم، اما تو اون ور تو تری، دلتنگتم، همش نگات میکنم،
ناز دخترم بی تو میمیرم
چقد خوبه که تو هستی️با تو آرومم
ی مادر چطور ميتونه چند تا بچه رو همزمان همین قد دوست داشته باشه و نگران همه..
مامان جونم دوست دارم️‍

عشق کوچولوی من ،یک هفته پیش بود که سرت خورد تو مبل، و درد کشیدی، قلبم تیر میکشه وقتی بش فکر میکنم
تمام هستی من بمیرم برا کوچولو بودنت، خدا رو شکر که اون چند روز سخت تو بیمارستان گذشت و الان حالت خوبه، خدا رو هزاران مرتبه شکررررررر..... یا رب🏻
منو بابایی خیلی غصه خوردیم، البته باعث شد ديگه هيچ وقت غفلت نکنیم، من بیشتررررر، آروم جونم
دوست دارم نازگلم





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)