هلیاهلیا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هلیا وروجک ناز منو باباش

برای عزیزکم

1396/1/3 17:51
نویسنده : مامان سونیا
120 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                   برای دخمل عزيزم

امروز که دارم بهت فکر میکنم 3 فروردین 96 ساعت 17:38 دقیقه است

الان دقیق 23 هفته و 2 روزته...لبخند

الان تکون خوردناتو احساس میکنم چقد که منتظر بودم تنبل خانم...قهر

میدونم که سلامتی چون بعضی وقتا تکون خوردنات خیلی شیطونیه..

الانه که دوسدارم تو بغل مامان باشی، دارم صورتت و تو ذهنم تصور میکنم

چقد که تو خوشگلي عشق مامان، هنوز که برا اسمت تصمیم قطعی نگرفتم

ولی منو بابا قراره اسمتو بزاریم هليا خانمقلب ( دختر خورشید)

عشق مامان ان شاء الله تا 17 هفته ديگه تو بغلمی سالم و سرحال و خوشگل

و ثپل مپل...لبخند

 خیلی دوست دارم وروجک مامان...قلب

 

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)